Oct 26, 2011

Masanya telah sampai



"If you love someone set them free. If they come back they're yours. If they don't they never were"

SO, GOOD-BYE!

12 comments:

MasZuber said...

say good bye and find a new one! :-))

Janggel said...

waaaaaaaaaa kagum jap.

kemang~ said...

cun gambo ni :) i'm waiting 4 ur return...ekeke

fatt said...

masZuber,
itulah...barang lama usah dikenang, buang je dlm tong sampah



janggel,
ko kagum kat mana 1? gmbr ke caption?



kemang,
shankyu! shankyu! ko tunggu aku balik...terharu lah!:)

Janggel said...

Gambo santek dan ada identiti, tapi aku suka caption tu, jiwang tapi berkarisma!

Faaein Talip Roy said...

perghhh.. korea... mahu ke sana jugak!.. ^^

kemang~ said...

beb bile ko nak balik ni?

Biqque said...

kemang dah sangkut ngan fatt niiiiiiiiiiiiii hahahaha! kena mandrem dahhhhhhhhhhhh!

fatt said...

janggel,
karisma dlm jiwang?? tak tercapai akalku..hehe...

kat nami island bleh tgk sana sini org abadikan relationship, kat pokok pun jadi. aku rasa org korea ni mmg doktor cinta la...kan?




faaien,
sy rasa klu awk gi cni mesti byk gmbr2 yg cantik bole awk snap ;)




kemang,
lu takut gua kena kidnap ke?




biqque,
vodoh la biq...aku ada adik sebaya dia oke. aku dah tua ganyut tau...jadi adik bolehla

Janggel said...

Hahahha takpe, karisma tu penting kalau nak berjiwang, sebab tu sampai ke pokok-pokok hinggapnya!

Sah memang Kemang tu dah mabuk dah...hahahahhahaa!

kemang~ said...

@biqque

KAHKAHKAH....she's my sis okay :p

@janggel

lu nak wa bocor rahsia lu? lu ade skandel dgn .............

jo said...

ini memang best...bila-bila aku pinjam quote ko eh...